Často kladené dotazy

Proč e-shop nespočítá automaticky počet balíků pro mou objednávku a tím celkovou cenu dopravy?....

Tento proces je velmi náročný a složitý vzhledem k specifikaci zboží, které nabízíme a tím, že položky prodáváme od 1ks pokud to není zakázková výroba, kde je stanoven minimální odběr. Každá položka může mít jiný rozměr a jinou hmotnost. Jeden finálně zabalený balík může mít rozměr, který se dle dopravce počítá: délka + 2x šířka + 2x výška to celé při součtu nesmí přesáhnout 3m. Proto se některých krabic může vejít do balíku např. 25ks a jiných zase 50ks či více nebo méně. Nevyděláváme na ceně dopravy a nabízíme nejlevnější variantu jakou umíme při doručení domů či do firmy a to 90kč bez Dph za jeden balík. Proto je u nás určen člověk ke kompletaci, který občas skládá položky objednávky jako puzzle do balíku aby se do něj vešlo co nejvíce.  Postupně k položkám na e-shopu doplňujeme i informace pro Vás pro balíkovou přepravu, kde můžete naleznout kolik kusů např. krabic se vejde do 1 balíku. Našim cílem je Vám pomoci optimalizovat náklady na balení, ušetřit, proto nabízíme nízké ceny za zboží s reálnou cenou dopravy. Nekompenzujeme vyšší cenou za zboží nižší náklady na dopravu nebo naopak. Jsme k Vám féroví a nabízíme realitu, ne přetvářku. 

 

Proč mi zálohová faktura nepřijde automaticky obratem? ....

Naše zálohové faktury nevystavuje počítačový robot jako u jiných webových stránek ale námi přidělený člověk. Ten má na starost před vystavením zálohové faktury zkontrolovat, zda jsou všechny položky v požadovaném množství opravdu skladem a v případě, že se jedná o balíkovou přepravu zjišťuje zda se zboží vejde do 1 balíku. Poté Vám zašle zálohovou fakturu. Tento proces může trvat pár minut ale také o něco déle, proto zálohová faktura nechodí automaticky obratem.

 

Mohu učinit stejnou objednávku bez opětovného proklikávání všech položek na webu?.....

Ano. Pokud vytvoříte registraci Vaše objednávky se automaticky ukládají ve Vaší sekci "MŮJ ÚČET". Zde naleznete sekci "Moje objednávky" ve které je celková historie Vašich objednávek. Stačí rozkliknout číslo objednávky, kterou chcete učinit opětovně a zadat "Znovu nakoupit" tím se Vám opětovně vyplní košík položkami z dané objednávky. 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.