Menu

Časté dotazy zákazníků (FAQ)

V následujícím článku naleznete souhrn nejčastějších dotazů našich zákazníků:


Je rozměr krabice uveden vnější nebo vnitřní?

Rozměr krabice je uveden tak jak nám jej uvede dodavatel, může být tedy vnější i vnitřní. Pokud u zboží v popisu či specifikaci není uvedeno o jaký rozměr se jedná zda vnější nebo vnitřní a je pro Vás tato informace důležitá napište nám dotaz na konkrétní zboží a my Vám rozměr prověříme.


Co je to perforace na krabici?

Perforace je jemné, přerušované děrování na krabici určené pro případné pozdější jednodušší protrhnutí krabice v určeném místě. Perforace se může vyskytovat kdekoliv na krabici. Například se může jednat o odnosné uši na krabici nebo místo pro atypický otvor krabice pro odebírání zboží. Krabice může být v místě perforace mírně oslabená ve své nosnosti.


Lze při osobním odběru ve skladu platit hotově nebo kartou při převzetí zboží?

Hotově ani kartou platit nelze. Platby v hotovosti a kartou na místě nepřijímáme z důvodu EET systému pro který není náš sklad vybaven. Zaplatit lze pouze formou bankovního převodu po předchozí objednávce.


Mohu si zboží vybrat na místě dle vlastní potřeby bez předchozí objednávky?

Z organizačních a provozních důvodů si na místě nelze vybrat zboží dle vlastní potřeby bez předchozí objednávky. Zboží vydáváme pouze na základě předchozí objednávky učiněné přes naše webové stránky.


Mohu učinit stejnou objednávku bez opětovného proklikávání všech položek na webu?

Ano. Pokud vytvoříte registraci Vaše objednávky se automaticky ukládají ve Vaší sekci "MŮJ ÚČET". Zde naleznete sekci "Moje objednávky" ve které je celková historie Vašich objednávek. Stačí rozkliknout číslo objednávky, kterou chcete učinit opětovně a zadat "Znovu nakoupit" tím se Vám opětovně vyplní košík položkami z dané objednávky.


Lze zaslat zboží za jinou, levnější cenu dopravy než jaká je uvedena?

Zboží lze zaslat pouze za cenu dopravy uvedenou na našich webových stránkách. Jiné než uvedené varianty neposkytujeme, cena dopravy je pevně stanovena.


Mohu nevyhovující zboží vyměnit za jiné zboží?

Zboží nelze měnit za jiné zboží. Pokud jste si objednali zboží a po převzetí zásilky zjistili, že Vám nevyhovuje můžete jej na vlastní náklady vrátit zpět na adresu naší provozovny a my Vám vrátíme peníze. Poté v případě potřeby můžete učinit novou objednávku na jiné zboží.


Zašlete vlastního kurýra pro nevyhovující zboží?

Pokud jste si objednali zboží a po převzetí zásilky zjistili, že Vám nevyhovuje můžete jej na vlastní náklady vrátit zpět na adresu naší provozovny a my Vám vrátíme peníze. Vlastního kurýra pro vrácené nevyhovující zboží nezajišťujeme a nezasíláme.


Lze si momentálně nedostupné zboží předobjednat mimo webové stránky prostřednictvím emailu?

Zboží nelze předobjednat prostřednictvím emailu. Pokud je zboží momentálně nedostupné můžete využít "hlídacího psa" u jednotlivého zboží, který Vám pošle zprávu jakmile se zboží naskladní.


Může se zablokovat větší množství zboží vedené skladem pro postupný odběr?

Ano, tato služba je však zpoplatněna. Zboží si můžete zablokovat pro postupný odběr. Postup je takový, že na zboží učiníte objednávku, kterou zaplatíte předem a zároveň se Vám bude účtovat skladné, které činí 8Kč bez Dph za jedno paletové místo a jeden den. Skladné se taktéž hradí předem čili musíte nahlásit po jakou dobu Vám budeme zboží skladovat. Tato služba je písemně smluvně ošetřena.